Declareren van uitwedstrijden

Via onderstaand formulier kun je als trainer of begeleider van een
Fortis-team, kilometers declareren voor een uitwedstrijd.

De reiskostenregeling is bedoeld voor:

• Leden of ouders van leden die deze financiële ondersteuning nodig hebben
    om hun bijdrage te kunnen doen in het vervoer naar uitwedstrijden.
  • Vrijwilligers, bijvoorbeeld trainers, die genoodzaakt zijn om reiskosten
    te maken naar uitwedstrijden.

We begrijpen dat het voor leden of ouders niet prettig is om binnen het team
of met de trainers te spreken over het nodig hebben van financiële
ondersteuning voor reiskosten. Het is mogelijk om hierover in vertrouwen
contact op te nemen met de penningmeester.

Zorg dat de gegevens (vooral het IBAN-nummer) correct zijn.

Om het formulier in te vullen, moet je ingelogd zijn.

NB. Wij gaan uiterst zorgvuldig om met de gegevens die je naar ons stuurt. De gegevens die je hebt ingevuld, worden versleuteld (en dus veilig) verzonden. We gebruiken jouw data alleen voor deze aanvraag. Meer over hoe wij omgaan met jouw privacy, lees je in ons Privacy Statement.

Clubhuis

Koopmansvoetpad 77
4388 AS, Oost-Souburg

Spelregels declareren reiskosten

Binnen Fortis is het mogelijk om binnen de volgende spelregels reiskosten te declareren:

Algemene regels

• Het declareren van reiskosten via de website is alleen mogelijk voor declaraties die verband houden met de korfbalcompetitie, dus uitwedstrijden en oefenwedstrijden of – toernooien;
  • Bij het declareren van reiskosten is de eerste 50 kilometer voor eigen rekening. Voor korfbalactiviteiten bij verenigingen waarvan hun veld c.q. zaalaccommodatie binnen een straal van 25 kilometer van het veld van Fortis is gelegen, kan géén declaratie worden ingediend;
  • Declaraties kunnen alleen ingediend worden door de trainers of, indien anders binnen het team afgesproken, één vast contactpersoon per team (bijvoorbeeld de aanvoerder);
  • De declaraties moeten zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk één week na de gespeelde wedstrijd, in worden gediend via de website.
  • Declaraties van de laatste competitiewedstrijd dienen voor de zomervakantie ingediend te zijn. Na de zomervakantie start een nieuw seizoen en worden declaraties van voorgaande seizoenen niet meer in behandeling genomen;
  • Wanneer declareren voor E en F ploegen van toepassing is, kunnen maximaal 2 auto’s per ploeg, per uitwedstrijd, gedeclareerd worden.
  • Vanaf de D’s tot en met de senioren kunnen maximaal 3 auto’s per ploeg worden gedeclareerd.
  • De kosten voor het vervoer dienen voor alle auto’s in één keer gedeclareerd te worden en uitbetaling vindt alleen plaats aan de bestuurder/eigenaar van de auto. Dat betekent dat bijvoorbeeld uitbetalingen niet aan één persoon plaatsvindt om te sparen voor een teamuitje.

Specifieke regels

• Voor wedstrijden naar Zeeuws-Vlaanderen wordt gereden via de Westerschelde tunnel en wordt geen gebruik gemaakt van de boot. T-tags kunnen opgevraagd worden bij Jan Poppe (japoppe@gmail.com );
  • Niet officiële toernooien, zoals bijvoorbeeld DES, komen niet voor vergoeding van reiskosten in aanmerking;
  • Reiskosten naar aanleiding van selectiewedstrijden van de KNKV komen niet voor declaratie in aanmerking. We gaan er van uit dat de reiskosten voor de leden die geselecteerd zijn zoveel mogelijk worden beperkt door te carpoolen met personen die een reiskostenvergoeding ontvangen vanuit de KNKV of te carpoolen met geselecteerde leden van andere Zeeuwse verenigingen.

Afspraken

• Declaraties worden alleen in behandeling genomen wanneer het formulier volledig en correct is ingevuld;
  • Het bestuur gaat er van uit dat voorafgaand aan het indienen van de declaraties, de invullers met de rijders hebben afgestemd of zij de rit gedeclareerd willen hebben.

Nadere informatie