Vorm samen met Fortis Korfbal het beste team!

bekijk de vele mogelijkheden die wij u als sponsor te bieden hebben

Contact opnemenDownload de informatiemap

Daarom is sponsoren van Fortis Korfbal voor uw bedrijf zo interessant (en leuk!)

Groot bereik

• Fortis is een van de toonaangevende verenigingen van Zeeland.
  • Het niveau van het eerste team, maar ook de op een hoger niveau spelende overige senioren
    en junioren teams heeft aantrekkingskracht in de regio/ provincie.
  • Door sponsoring ontstaat direct een (nieuwe) interne markt voor sponsoren: de leden van de
    vereniging inclusief hun entourage.
  • Media-aandacht voor de activiteiten van Fortis (Omroep Zeeland, PZC).
  • Sponsorship: kweken van goodwill in uw doelgroep.

Een kostenefficiënte wijze van sponsoren

• Geen commerciële doelstelling (vrijwilligersorganisatie).
  • Veelal fiscale mogelijkheden (o.a. aftrek BTW) voor u als sponsor.

Liefde voor de (korfbal)sport

• Professionele belangen invullen door een goed doel te verwezenlijken.

Maak uw keuze uit een van onderstaande pakketten

“Gezien de prijs, verrassend veel”

Overige vormen van sponsoring

Naast onze sponsorpakketten kun je met je bedrijf ook gebruik maken van de volgende mogelijkheden. Kansen volop om je via onze vereniging in de kijker te spelen bij je (beoogde) doelgroep.

Shirtsponsoring

(Van jeugd- tot seniorenteam. Jouw logo uiterst zichtbaar op onze opvallende shirts)

Reclameborden

(Gepositioneerd langs onze velden. Echte blikvangers.)

Evenementen Sponsoring

(Schoolkorfbal Toernooi, Fortis Korfbal Oefendag, Fortis Korfbal Familietoernooi en incidentele evenementen. Vraag naar de jaarkalender)

Digitaal scorebord

(Een fraaie plek voor jouw bedrijf direct onder het digitale scorebord op het hoofdveld. Een echte blikvanger)

Sponsoring Wedstrijdbal

(Voor aanvang van de wedstrijd van ons eerste wordt je bedrijf genoemd)

Banners en Links

(Jouw bedrijfslogo krijgt bij ons een plek op de site, onze wekelijkse nieuwsbrief, social media en andere uitingen)

Neem contact op voor meer informatie of het maken van een vrijblijvende afspraak.

NB. Wij gaan uiterst zorgvuldig om met de gegevens die je naar ons stuurt. De gegevens die je hebt ingevuld, worden versleuteld (en dus veilig) verzonden. We gebruiken jouw data alleen voor deze aanvraag. Meer over hoe wij omgaan met jouw privacy, lees je in ons Privacy Statement.

Onder andere deze sponsoren steunen onze fantastische en enthousiaste club. Doe ook mee!