Fortis contributie seizoen 2023-2024

Onderstaande bedragen betreffen de bedragen per seizoen:

• Senioren (vanaf 19 jaar)                                         €197,50
  • Junioren (16 t/m 18 jaar)                                        €157,-
  • Aspiranten (12 t/m 15 jaar)                                    €118,-
  • Pupillen (6 t/m 11 jaar)                                           €110,-
  • Ministars (t/m 5 jaar)                                               €65,-
  • Trim- en oudergroep en recreanten                     €133,-
  • Zaalteam                                                                    €133,-
  • D-leden (niet spelende en/of trainende leden)   €72,-

De contributie wordt één keer per jaar in de maand juli afgeschreven. Voor de contributie is de leeftijd van het lid op 1 januari bepalend, niet de ploeg waar men in speelt.

Bondscontributie

• Senioren                      €41,12
  • Junioren                       €32,92
  • Aspiranten                   €24,72
  • Pupillen                        €20,64
  • Ministars                      €12,36

De bondscontributie zal in september worden afgeschreven. Bondscontributie is alleen voor de spelende leden en de Ministars.

Het is mogelijk om jouw lidmaatschap te wijzigen. Doe dit één maand voor het einde van het verenigingsjaar, dus vóór 1 mei. Je kunt dit kenbaar maken bij de ledenadministratie van Fortis. Dit geldt ook voor het opzeggen van het lidmaatschap.

Let op! Leden die na 1 mei opzeggen betalen voor het gehele volgende seizoen contributie!

Kun je voor langere tijd niet korfballen, bijvoorbeeld door een langdurige blessure of zwangerschap, dan kun je gedurende het seizoen je lidmaatschap wijzigen. Geef dit ook door aan de ledenadministratie (ledenadministratie@fortiskorfbal.nl).