De laatste weken zijn Fortis en Vergosport, onze kledingleverancier, geconfronteerd met verschillende vragen over de (veel te) lange levertermijnen van Erima kleding en/of overige goederen die via de webshop zijn besteld.
Deze leverproblemen werden veroorzaakt in de productieketen. Vergosport en Fortis kunnen (en konden) hier niets aan doen.
In een poging om alles op te lossen zonder dat jullie, de klanten, daarvan iets zouden merken, is alleen vergeten om iedereen duidelijk te informeren over de oorzaak van de problemen en de mogelijke invloed daarvan op de levertermijnen. Dit had beter gemoeten. We hadden eerder en duidelijk moeten communiceren. Hiervoor alsnog excuses.
De gestelde vragen zijn en waren dus helemaal terecht. Mocht iemand nog een openstaande order hebben bij de webshop en/of andere vragen hebben (bijvoorbeeld omdat je een order wil annuleren en je geld terug wil hebben), dan kun je contact opnemen met Karl van Vergosport. Vergosport is te bereiken via vergo@zeelandnet.nl of via telefoonnummer 06-22403611.
Omdat Erima heeft aangegeven dat de problemen voorbij zouden moeten zijn blijft de webshop voorlopig gewoon actief en kun je deze gebruiken. Maar als je voor zekerheid wil gaan en op korte termijn spullen nodig hebt, kun je natuurlijk ook altijd via andere kanalen Erima producten kopen volgens de Fortis-kledinglijn.