Word lid van Fortis!

meer. dan. korfbal

Daarom is korfballen bij Fortis zo leuk!

Jongens en meisjes bij elkaar

Laten we direct beginnen met dat wat korfbal uniek maakt. Korfbal is een gemengde sport. In een team zitten jongens én meisjes.

Wij zijn een van de grootste korfbalclubs in Zeeland

En dat betekent dat je bij ons op elk niveau kan korfballen. Je zit altijd op de juiste plek!

Wij spelen in de zaal en op het veld

In het voorjaar en de zomer spelen we lekker buiten. In de herfst en de winter gaan we naar binnen en spelen we in de zaal.

Wij zijn Meer. Dan. Korfbal.

Korfbal is dat wat ons bindt. Maar we doen nog zoveel meer. In de zomer en winter organiseren we allerlei leuke en gezellige evenementen.

Wat leuk dat jij of je kind lid wil worden van onze vereniging!

Lid worden is heel simpel. Vul gewoon onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. En dan kan het snel gaan. Voor je het weet sta jij of jouw zoon of dochter bij ons binnen de lijnen! We kunnen niet wachten om je/jullie welkom te heten.

Met vriendelijke groet,

namens Fortis Korfbal, Ad Vos (voorzitter)

NB. Wij gaan uiterst zorgvuldig om met de gegevens die je naar ons stuurt. De gegevens die je hebt ingevuld, worden versleuteld (en dus veilig) verzonden. We gebruiken jouw data alleen voor deze aanvraag. Meer over hoe wij omgaan met jouw privacy, lees je in ons Privacy Statement.

Stap 1

Vul DEEL 1 van het formulier in: de gegevens van het nieuwe lid

Stap 2

Vul ook Deel 2 in van het formulier: Informatie voor doorlopende machtiging SEPA.

Stap 3

Verzend het formulier.

Stap 4

Je ontvang een bevestiging in je e-mailbox.

1. Print deze e-mail uit en zet je handtekening onder de Doorlopende Machtiging SEPA.
  2. Geef het formulier vervolgens af op een van de genoemde adressen in de e-mail.
  3. Iemand van het secretariaat neemt contact met je op om alles rond te maken.
  4. En dan: korfballen maar! En genieten van al die andere dingen die wij met z’n allen organiseren!
    Winkelmand
    LeegTerug