Ontstaan van Fortis

Op 12 juni 1998 is Fortis ontstaan na een fusie van de twee Souburgse korfbalverenigingen Animo en SCS Zuidwesters. Spelend in de kleuren geel en zwart speelt Fortis op een prachtig kunstgrascomplex met zeven velden en in de zaal in zowel Oost-Souburg als in Vlissingen.

Fortis is meer dan alleen korfbal. Alles wat wij doen, doen wij vanuit de overtuiging dat wij meer zijn dan korfbal. Onze leden en vrijwilligers creëren een verenigingsleven dat gevarieerd, uitdagend, prikkelend en motiverend is. Onze leden maken de vereniging. Dit alles in een sportief en veilig klimaat. Waar ruimte is voor breedte- en wedstrijdkorfbal.

Fortis Meer. Dan. Korfbal.

Met ongeveer 350 spelende en niet spelende leden is Fortis een van de grootste korfbalverenigingen van Zeeland!

Winkelmand
    LeegTerug