Succesvolle ouderbijeenkomst bij Fortis!

Op maandagavond 26 augustus vond een geslaagde bijeenkomst plaats voor de ouders van de Fortisjeugd. Deze ouderbijeenkomst stond in het teken van een van de speerpunten van ons Toekomstplan: duidelijke en transparante communicatie. Het organiseren van deze avond is een van de concrete acties binnen dit speerpunt.

Onderwerpen die aan bod kwamen

Sportplezier bij Fortis

Tijdens de bijeenkomst werd uitgebreid informatie gedeeld over het Toekomstplan, waarbij het sportplezier centraal staat. Fortis creëert een omgeving waar plezier en prestatie samengaan. Respect, ontwikkeling en plezier zijn de kernwaarden van Fortis, en we werken er met z’n allen aan om dit voor iedereen mogelijk te maken en wat betekent dit voor jou als ouder?

Ontmoeting met het Fortis-kader

Naast het bespreken van belangrijke onderwerpen, kregen ouders de gelegenheid om vragen te stellen en actief mee te denken. Ook was er de mogelijkheid om kennis te maken met een deel van het Fortis-kader. Onder anderen onze nieuwe (duo)voorzitters, de Vertrouwenscontactpersoon, de pedagogisch didactisch begeleiders, de voorzitter van de TC-jeugd en de vrijwilligerscoördinatoren waren aanwezig om met ouders in gesprek te gaan.

Bedankt voor jullie aanwezigheid!

Al met al was het een waardevolle avond die een mooie basis legt voor het nieuwe korfbalseizoen. Samen zorgen we voor een goede start!

Benieuwd naar wat er allemaal is besproken?

Klik hier om de presentatie van de ouderbijeenkomst te bekijken.

Startbijeenkomst voor beginnende scheidsrechters!

Kom naar onze startbijeenkomst voor beginnende scheidsrechters en leer alles wat je moet weten om wedstrijden te fluiten!  Wanneer? Dinsdagavond 29 oktober, 19.30 uur Waar? Clubhuis Fortis  Voor wie? Speciaal voor eerstejaars junioren die gaan fluiten bij de E en F...

oktober

09okt15:3017:00Herfstknutselen voor Ministars en F-jeugd

11okt15:3017:30Levend ganzenbord voor E en D jeugd